måndag 19 mars 2012

18:e Mars

Igår firade vi lillebror Daniels födelsedag. Lite mindre traditionellt än vanligt. Det blev ingen tårta och kaffe hemma utan istället gick vi ut och äta till Epogue.
Epogues söndagslunch bestod av oxfiléer i bearnesås (okej, det fanns även valet: grillad kyckling. Men ingan av oss tog det). Och det var helt jättegott! Och de som orkade fick sedan även kaffe och en kakbit till efterätt (så lite traditionellt blev det ju då i alla fall).
Verkligen värt att besöka för alla som har chansen. Och sen vill jag ge Epoque ett plus i kanten för god service vid specialönskemål.

Lillebror blev alltså 19 år igår. Och jag skulle säkert kunna berätta hur många roliga minnen som helst som vi haft. Men kanske det är lika bra att låta bli. Jag hoppas bara att vi har lika många fina upplevelser att se framemot, lika många skrattattacker och minst lika många finurliga funderingar.

Jag har världens bästa lillebror. Och han har lärt mig så mycket. Fått mig att skratta så många gångar. Och fått mig att se världen ur en annan synvinkel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar