torsdag 1 mars 2012

Bättre slut på februari och fullspäckad helg

Sist och slutligen slutade skottdagen bättre än den började. Fick besök så vi åt tillsammans och såg på Svanprinsessan och sådär annars catcha upp. Haha, nostalgifilm.

Idag blir sista dagen på jobbet den här veckan. Hade redan förra veckan beslutat att jag skulle ta fredagen ledig och har försökt arbeta in så många timmar som möjligt fram tills idag. Känns riktigt skönt med lite långhelg även om den är fylld av tid vid bygget och talkoarbetare.
Så när jag äntligen får sluta här för idag så ska jag först mellanlanda på Harabacka för att mata Zeb och sedan blir det Prisma för att handla mat till mina hungriga byggare imorgon. Sen får jag helt enkelt se hur duktig jag orkar vara hemma innan jag faller i säng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar